No products added!
Πολλές φορές δυσκολευόμαστε στην επιλογή αρώματος. Πάντα συμβουλεύω ότι το άρωμα που φοράμε θα πρέπει να “ξυπνάει” τις αισθήσεις μας, να μας κάνει να νιώθουμε άνετα και όμορφα με αυτό. Η επιλογή του είναι μια υπόθεση πολύ προσωπική. Επηρεάζεται όμως και από πολλούς άλλους παράγοντες, όπως η μόδα παραδείγματος χάριν. Με αυτό το άρθρο θα ήθελα να διαχωρίσω κάποιους μύθους από τις αλήθειες ώστε να διευκολύνω την επιλογή.
Ο τύπος της επιδερμίδας μας επηρεάζει την τελική ευωδιά του αρώματος;
Αλήθεια! Κάθε σώμα έχει τη δική του μυρωδιά που επηρεάζεται από τις ορμόνες που εκκρίνει, από το χρώμα και την ποιότητα της επιδερμίδας, ακόμη και από την ψυχολογία μας! Οπότε τα διάφορα αρώματα “αντιδρούν” ή “δένουν” διαφορετικά σε κάθε άνθρωπο. Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η ποιότητα της επιδερμίδας μας, αν είναι δηλαδή λιπαρή ή ξηρή, επειδή τα αρώματα διαρκούν περισσότερο στις λιπαρές επιδερμίδες σε σχέση με τις ξηρές. Οι ξηρές επιδερμίδες χρειάζονται επιπλέον ενυδάτωση προκειμένου το άρωμα να έχει μεγαλύτερη διάρκεια.
Παίζουν ρόλο τα σημεία στα οποία εφαρμόζουμε το άρωμα στην απόδοσή του;
Αλήθεια! Έχει μεγάλη σημασία να βάζουμε το άρωμά μας στα σημεία που αποκαλούμε σημεία παλμού, δηλαδή εκεί απ’ όπου περνάνε φλέβες και το αίμα κυκλοφορεί με μεγαλύτερη ένταση. Αυτά τα σημεία είναι οι καρποί, η περιοχή πίσω από τα αυτιά, το εσωτερικό των αγκώνων και πίσω από τα γόνατα. Προτείνω ανεπιφύλακτα τον ψεκασμό στο ντεκολτέ και πίσω στον αυχένα. Εφαρμόζοντας το άρωμά μας σε αυτά τα σημεία, το αρωματικό μας αποτύπωμα θα έχει εγγυημένα μεγαλύτερη ένταση και διάρκεια μέσα στη μέρα.
Τα αρώματα που δοκιμάζουμε από τα testers που δοκιμάζουμε είναι πιο έντονα σε σχέση με αυτά στο μπουκάλι που αγοράζουμε;
Μύθος! Τα αρώματα που περιέχονται στα testers είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που τοποθετούνται και στα μπουκαλάκια. Υπάρχει πιθανότητα όμως να μας φανούν αργότερα διαφορετικά, επειδή όταν πάμε να δοκιμάσουμε ένα άρωμα μπορεί ήδη να φοράμε κάποιο άλλο ή να έχουμε βάλει μια κρέμα σώματος με άρωμα ή και να μη δώσουμε τον απαραίτητο χρόνο στις νότες του αρώματος να αναδυθούν. Είναι λοιπόν σημαντικό όταν θέλουμε να επιλέξουμε ένα νέο άρωμα, να μην έχουμε χρησιμοποιήσει ήδη κάποιο άλλο. Μυρίζουμε τα διάφορα αρώματα και καταλήγουμε σε 3, το πολύ 4, τα οποία και εφαρμόζουμε πάνω στο δέρμα μας, σε διαφορετικά σημεία με απόσταση μεταξύ τους έτσι ώστε να μην επηρεάζεται η ευωδιά τους. Δίνουμε χρόνο, γύρω στα 10′-15′ είναι καλά, ώστε να μας δώσει το άρωμα την τελική του ευωδιά. Συνιστώ μεγάλη προσοχή όταν είμαστε στη διαδικασία επιλογής ενός αρώματος, ώστε να μπορούμε να τα διακρίνουμε καλύτερα και να μείνουμε ικανοποιημένοι από την επιλογή μας.
Κάποια αρώματα προβάλλονται ως “Best Sellers”. Είναι πραγματικά καλύτερα από τα υπόλοιπα;
Μύθος! Καλό θα είναι να ξεκαθαρίσουμε αρχικά ποιοι παράγοντες καθορίζουν ένα άρωμα ως “best seller”. Μπορεί να είναι η πολύ ωραία διαφήμιση που το προβάλλει, η σύνθεσή του που μπορεί να είναι ιδιαίτερη αλλά και η εταιρία που το προωθεί να είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το συγκεκριμένο “best seller” άρωμα θα ταιριάζει στον τύπο μας και θα “δένει” με την επιδερμίδα μας (όπως έχουμε αναλύσει πιο πάνω). Κατ’ επέκταση τα “best sellers” είναι αρώματα σαν όλα τα άλλα.
Πρόταση:
Η επιτυχημένη επιλογή αρώματος συνίσταται στο να ταιριάζει με το δέρμα μας και την προσωπικότητά μας. Γι’ αυτό είναι και πολύ προσωπική. Ακόμη πιο σημαντικό, να μας ξυπνάει συναισθήματα. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η επιλογή του αρώματος είναι συνδεδεμένη άμεσα και με τα συναισθήματα που μας προκαλεί. Είτε είναι “best seller” λοιπόν, είτε όχι, θα πρέπει να αντανακλά την ιδιοσυγκρασία μας. Έχοντας όλα αυτά υπόψη, σίγουρα θα μείνουμε μακροπρόθεσμα ικανοποιημένοι από την επιλογή μας.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Author Ειρήνη Παπαδοπούλου
Προηγούμενο άρθρο
Γίνε ο δικός σου Βαλεντίνος
Επόμενο άρθρο
Πόσο επηρεάζουν οι μυρωδιές τη ζωή μας;
Σχετικό άρθρο
